APS microstroom therapie

Daar waar klachten ontstaan omdat zenuwweefsel niet goed functioneert, kan het een uitkomst zijn de zenuwstroom te ondersteunen of te compenseren. Pijnbehandeling is het eerste doel. Daarnaast wordt het weefsel dat te maken heeft met een matig functionerende zenuw geholpen om in een beter belastbare toestand te komen. Het betreffende lichaamsdeel kan daardoor sneller revalideren.

Simpel gezegd komen alle chronische aandoeningen meer of minder in

aanmerking voor APS microstroom therapie. APS-therapie is pijnloos, wat een groot voordeel is.

Dokter van Essen heeft veel ervaring met het toepassen van APS therapie bij chronische achillespees klachten en rugklachten.

Indien door de patiënt(e) dit gewenst wordt, kan ook een behandeling uitsluitend bestaan uit APS-therapie.

Kijk voor meer informatie op: www.apstherapy.com

APS, een microstroom therapie uit Zuid-Afrika

Microstroom therapie was een eeuw gele-den al in zwang maar kreeg een slechte naam omdat men niet goed wist wat het nu precies deed. Daardoor werd het “over-al en nergens” toegepast in het begin van de 20e eeuw en dan ligt kwakzalverij op de loer.

Inmiddels weten we - dankzij diverse studies en het werk van Prof Barnard (de Zuid-Afrikaanse hartchirurg die de eerste harttransplantatie verrichtte in 1967) - dat APS-therapie een degelijke waarde heeft bij pijnbehandeling van onder andere neuro-patische pijn.